Thursday, November 7

Liebster Award



Γειά σας, γειά σας και πάλι γειά σας.Αυτή η ανάρτηση έχει να κάνει με το βραβειάκι που παρέλαβα από την Μπέτυ mintfloraldiary ,την οποία ευχαριστώ πολύ.Σας προτείνω αν δεν γνωρίζετε το blog της να το επισκεφτείτε άμεσα διότι εκτος του οτι είναι  πανέμορφο, φαίνεται οτι αφιερώνει αρκετό χρόνο σε αυτό.Το συγκεκριμένο βραβείο όμως το παρέλαβα επίσης απο την γλυκύτατη Τζένη tzen89 που συμπαθώ πολύ.
Κανόνες:
  1. Πρέπει να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις που ετοίμασε το άτομο που σου απένειμε το βραβείο.
  2. Πρέπει με τη σειρά σου να μοιράσεις το βραβείο σε άλλα 11 μπλογκ που έχουν λιγότερα από 200 μέλη και να κάνεις και εσύ με τη σειρά σου 11 διαφορετικές ερωτήσεις.
   3.Πρέπει να ενημερώσεις τα άτομα στα οποία δίνεις το βραβείο.
                                                      Οι ερωτήσεις της Μπέτυς:     
1.Αγαπημένο περιοδικό.
Χμ, θα πώ το Glamour αν και δεν το αγοράζω μηνιαία αλλά μ'αρέσει που καλύπτει ποικίλα θέματα.
2.Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο μαγαζί που σου αρέσει περισσότερο να ψωνίζεις;
Νομίζω οτι αυτό είναι το Tally Weijl γιατί έχει προσιτές τιμές και ωραία σχέδια.Η αλήθεια όμως είναι πως εδώ που μένω δεν έχω και πολλές επιλογές.

3. Τι σε χαρακτηρίζει περισσότερο; (κάτι από την εμφάνιση, την προσωπικότητά σου κτλ)
Τα νύχια μου; χαχα είναι πάντα βαμμένα γι'αυτό. Πάντως γενικά μου αρέσει να κάνω τους άλλους να αισθάνονται όμορφα αν π.χ. μου αρέσει το κραγιόν που φοράει μια κοπέλα ή τα μαλλιά της θα της το πώ αμέσως.

4.Δίνεις περισσότερο χρόνο να φτιάξεις τα μαλλιά ή τα νύχια σου;
Καταναλώνω τον ίδιο περίπου χρόνο και για τα δύο μιας που έχω σπαστά μαλλιά και τα ισιώνω συνέχεια.

5. Τι σε ηρεμεί;
Μια καλή ταινία και ένα ζεστό ρόφημα και αν βρέχει παράλληλα είναι το καλύτερο  μου.

6.Ποια είναι η αγαπημένη σου εταιρία καλλυντικών;
Δεν μπορώ να πω οτι έχω κάποια συγκεκριμένη αλλά η radiant είναι αυτή που δεν μ'έχει απογοητεύσει εως τώρα.

7. Πες μία αγαπημένη ταινία, μία σειρά και ένα βιβλίο για αυτή την εποχή.
Αγαπημένη ταινία θα πώ το beauty and the briefcase με την Hillary Duff, είναι από αυτές που μπορώ να δώ,να ξαναδώ και να ματαξαναδώ. Αυτό τον καιρό βλέπω το Drop Dead Diva αλλά επειδή τελειώνει η 5η σεζον όπου να ναι σκεφτόμαι να ξεκινήσω κάποια άλλη. Έχω ξεκινήσει να διαβάζω το A Sister's Tears της Meg Hutchinson με αρκετά διαλείμματα όμως :Ρ

8. Ποιό ρόφημα ή αναψυκτικό απολαμβάνεις να πίνεις αυτή την εποχή;
Καφές,καφές και πάλι καφές χαχα. (Είμαι εθισμένη στην καφεϊνη.)

9.Ποιο είναι το αγαπημένο σου fall κομμάτι της γκαρνταρόμπας σου;
My leather jacket.I just love it.

10. Ankle booties, combat boots, biker boots ή rider boots;
Εννοείται biker boots πέρα του οτι είναι super άνετα, έιναι και πολύ στυλάτα.

11.Τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο το φθινόπωρο;
Να χουχουλιάζω στο κρεβατάκι μου με την κουβερτούλα μου, πίνοντας μια ζεστή κούπα καφέ (τα είπαμε αυτά χαχα) και να βλέπω ταινίες ή beauty relaited βιντεάκια  στο αγαπημένο πια you tube.

                                   Οι ερωτήσεις της Τζένης:
1.Αγαπημένο ενυδατικό χειλιών;
Ένα lip balm από την σειρά planet spa της Avon.Το αγαπώ.

2.Φοράς ψεύτικες βλεφαρίδες;
Όχι,ευτυχώς έχω μακριές βλεφαρίδες αλλά και να μην είχα δεν νομίζω να φόραγα.Βέβαια ποτέ μην λές ποτέ.

3.Ρουζ ή μπρόνζερ;
Μπρόνζερ.

4.Αγαπημένη εποχή;
Το φθινόπωρο.

5.Αγαπημένες διακοπές;
Στην Ιταλία.

6.Αλμυρά ή γλυκά;
Γλυκά.

7.Σκύλος ή γάτα;
Σκύλος.

8.Πόσα χρόνια οδηγείς;
Δεν οδηγώ.

9.Φοράς αξεσουάρ στα μαλλιά;
Μπα,όχι.

10.Αγαπημένο ηλεκτρονικό κατάστημα;
Asos.

11.Πόσες ώρες κάθεσαι στον υπολογιστή; 
Χαχα,εδώ γελάμε.Κορίτσια είμαι καμένη,τελείως καμένη.

Οι δικές μου ερωτήσεις είναι:
1.Έχεις κερδίσει ποτέ κάτι,κι αν ναι τι;
2.Χρησιμοποιείς primer;
3.Ποιό είναι το τραγούδι που σου έχει κολλήσει αυτήν την περίοδο;
4.Το αγαπημένο σου άρωμα είναι;
5.Τι σπουδάζεις ή τι δουλειά κάνεις;
6.Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις;
7.Ποιά ήταν η πρώτη δουλειά που έκανες;
8.Αγαπημένο foundation;
9.Αγαπημένο φαγητό;
10.Ποιά ήταν η πρώτη beauty guru που είδες βίντεο της;
11.Εσύ θα έκανες βιντεάκια;

Απ'οτι είδα στα blog που διαβάζω το συγκεκριμένο tag το έχετε κάνει όλες.
Αν όμως υπάρχει κάποια κοπέλα που δεν το έχει κάνει και διαβάζει αυτό το post και θέλει μπορεί να το κάνει:)
Αυτά από εμένα,φιλάκια πολλά :*














10 comments:

  1. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου :)
    Συγχαρητήρια για το liebster award που έλαβες!

    ReplyDelete
  2. Τι τυχερή που έχεις μεγάλες βλεφαρίδες! Ωραίο tag, φιλιά πολλά! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι ευτυχώς που έχω χαχα. Φιλάκια :)

      Delete
  3. Ευχαριστώ που το έκανες!!!

    ReplyDelete
  4. Σε ευχαριστώ πολύ που έκανες το tag!!:) Κι εγώ καμένη με τον υπολογιστή και το youtube!!
    Και εδώ που μένω εγώ ένα tally weijl και ένα pink woman έχουμε για να ψωνίζουμε! Πάλι καλά που σπουδάζω Αθηνα! χαχα
    Πολύ ωραίες όλες σου οι απαντήσεις:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τυχερή είσαι που σπουδάζεις Αθήνα.Εγώ στην πόλη που σπουδάζω έχουμε μόνο ένα pink woman και ένα fullah sugah.Πάλι καλά που υπάρχει και το online shopping και ξεδίνουμε εκεί.Xαχα:)

      Delete
  5. Hello dear...
    Thank you very much for following me...I'm following back of course...
    Please keep in touch...

    If you want you can find me here as well:
    https://www.facebook.com/chezmoichadlen

    Chadlen

    ReplyDelete
  6. Πολυ ωραιες απαντησεις Χριστινα ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κατερίνα:)

      Delete