Sunday, December 15

It's a haul!!!

Πριν λίγο καιρό άνοιξε επιτέλους ένα euro shop στην περιοχή μας και όπως καλά φαντάζεστε έκανα μια μικρή ζημιά στο πορτοφόλι μου.Πήρα λοιπόν τα εξής:


paris memories lipstick in shade #260
paris memories lipstick (δυστυχώς δεν γράφει απόχρωση)
 miss rose lipstick in shade #216
miss rose lipstick in shade #201
miss rose lipstick in shade #212

Vera Valenti waterproof mascara in blue
Miss Rose lipliner No.10
Miss Rose lipliner No.08
Miss Rose lipliner No.22
                                                               Miss Rose lipliner No.23



Vera Valenti eyeshadow pallete in brown


Vera Valenti eyeshadow pallete in brown and 1 blush

LIDANXIU Eyeshadow pallete in #02
Vera Valenti eyeshadow pallete in brown and green

Αυτά λοιπόν πήρα κορίτσια μου.Μέχρι το επόμενο post να περνάτε καλά:)




11 comments:

  1. Καλοφόρετα!!!Τα χρώματα στις σκιες όλα τα λεφτά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ:).Μα είδες και ήταν πολύ οικονομικά.

      Delete
  2. Πολυ ομορφα ολα με γεια σου Χριστινα μου, ειδικα τα κραγιον τελειες οι αποχρωσεις!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ:).Ναι είναι ωραίες.

      Delete
  3. Με γεια σου, ωραία χρώματα! Να τα χαρείς! :)

    ReplyDelete
  4. Με γεία σου κοριτσάκι μου να τα χαρείς όλα!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία μου:)

      Delete
  5. τα κραγιόν ειδικά είναι τέλεια!!Περιμένουμε review!!!Ελπίζω να βγήκαν όλα καλά!! <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειρήνη μου για τα λεφτά τους είναι παραπάνω από καλά.Θα κάνω στο μέλλον ;)

      Delete
  6. Σε έκανα tag.
    http://tzen89.blogspot.gr/2013/12/its-christmas-time-tag.html

    ReplyDelete